Hektiskt fredag

Jag trodde jag skulle få sovmorgon idag, men icke. Klockan kvart i tio hade jag en interjuv, på ett galet grymt jobb, som jag tyckte gick riktigt bra faktiskt. Det stora minuset var väl att jag hade svårt att komma på dåliga sidor om mig själv, och i vanliga fall kan jag komma på en miljon, men just då stod det helt still.
Efter det var det bara att slänga sig på spårvagnen, då jag skulle upp till Uddevalla  klockan ett, men jag hann som tur var, så jag kom dit 12:59 och 13:10 satt jag på en buss ned till Göteborg igen. Så trots att jag inte gjort så mycket är jag sjukt trött.
Jag var ju inte lite nervös inför interjuvn, och sen åka buss och tåg i tyo två och en halvtimme, inte det roligaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0