Jobbet...

Idag har jag nog mött den mest skumma människan hitills. En tant som kommer fram och säger "Jag är så deprimerad för jag har träffat en satanist" och sen mal hon på och jag har ingen aning om vad, bara uppfattar orden missionär, att vara deprimerad, de har vi alla vara, detta påflygande, att man måste vara deprimerad för att leva och fria viljan. Det är de sista hon säger innan jag vänder mig och fortsätter mitt arbete, att vi alla har fria viljan.
Sen började en man fråga om själva arbetet och om eventet tog slut osv, sen kom de fram att han hade ett hälsoföretag som sålde aloe vera produkter och han undrade om jag var intresserad, men jag sa att det inte riktigt var min sak att sälja grejer. Men han menade att det gjorde vi ju nu också, vilket jag inte höll med om.
en prackade en kvinna på mig ett papper om nåt kosmetika grej de skulle inviga. Trodde jag att det var en butik, men efter att ha läst lappen tror jag det är sånt där man säljer på homepartys, men de skulle ha invigning i nån lokal, och så var det någon talong man kunde lämna in och vinna saker, eller söka jobb..

ja märklig dag...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är väl bra när man får underhållning på jobbet ;)

2008-09-10 @ 18:11:28
URL: http://lillaspoketlaban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0