Måndag

Igår var första septembet och jag har som mål att från och med nu ska jag försöka springa åtmnstonde en runda om dagen. Så igår sprang jag tre kilometers rundan, dock frå jag världens kramp i magen, och det är alltid den rundan, men jag tror att det har att göra med att det är ganska mycket nedförsbacke. Det är synd för den är rätt lagom den rundan och rätt trevlig, men jag får väl försöka hitta en annan.

Jag och Mats var på Västkustskutornas samrådsgrupps möte också, det gick igenom lite om hur det olika racen har varit, hur långt "skutegruppen" kommit, och om bemanningen. Denna eviga bemanningsfråga, och sjöfartsverket som uppriktigt sagt är dumma i huvudet och inte fattar att deras hel skruvade krav inte kan tillämpas i verkligheten. Men ja det var väl typ det, fick lite ideer vad jag ska ta upp Brittas styrelsemöte nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0