Räfven #2

Har precis varit på en superbra Räfven konsert.
Först åkte jag och Mats in och åt på Chez Amis, räksallas, entecoute och tryffel. Dock var tryffel inte speciellet god, men annars var det bra.
Vid nio gick vi till Kaj skjul 8 och vid tio spelade Loke och Legionen. Jag tycker personligen Loke är mycket roligare på en mindre scen när han är mer interaktiv med publiken, det blir lite mer komik då. Men lite roligt var att hon som sjunger på hans plattor var där, så det blev lite duetter, vilket man inte hör på andra spelningar, så det var roligt.

Vid tolv började Räfven, jag tyckte den här spelningen var så mycket bättre än den förra, men det kan ha att göra med att jag inte är lika trött också. (hade jobbat typ 2 veckor i stäck utan ledighet).

Glömde tyvärr kameran, men filmade lite med mobilen så ska se om jag kan lägga upp det på bloggen imorgon, för nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0