Räfven

I lördags var det Räfven som gällde, det var jag, Mats och en kompis som gick. Det stod åtta, så vi kom ju dit vid åtta, men som jag befarade så skulle inte Räfven spela föräns klockan tolv(!). Men de hade lite roliga saker innan dess, bland annat en "fair", där man kunde kasta paj på Räfven medlemmarna, krossa porslin, lyssna på dem på ljugar bänken och mycket mer. Sen spelade även Cirkus Miramas, men jag tyckte det var så där, de var som en blanding mellan Imperiet och Gyllene tider, där man tagit bort de bästa från båda grupperna.
Räfven var i alla fall underbara, dock var det mycket låtar från nya skivan som jag inte lyssnat på (lyssnat väldigt sällan på Räfven hemma, de ska upplevas live!).


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0