Träning

Kom precis hem ifrån gymmet, kändes skönt, även om jag var lite slut i kroppen. Dock insåg jag något som hände inatt som jag förträngt. Jag vaknade nämligen och hade svin ont i axeln som jag låg på (höger) och när jag rullade över på rygg gjorde det verkligen sjukt ont, jag försökte sträcka ut armen och efter mycket smärta och om och men så gick det, men ett tag kändes det nästan som om den skulle hoppa ur led. När jag tränade så kände jag att det kändes i högra axeln, och visst ibland har det knäppt när jag gjort vissa saker förut, men inte på det här sättet. Hoppas det går över. Men det hindrade mig inte från att träna men vissa rörelser fick jag ta mindre vikt på än jag hade velat. Sen håller jag på, eller har, en inflammation i knät, som jag haft typ en månad, men det har blivit värre sista veckorna. Men jag köpte zon igår har provat voltaren innan, men det funkade inte, och en stöd strumpa, så jag hoppas det blir bättre!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Du ser så söt ut :D

2008-09-02 @ 22:05:43
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mycket :D

2008-09-03 @ 17:02:13
URL: http://thekanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0