Liseberg

Idag åkte jag och Mats först in till nordstan och lämnade in mina kängor för lagning, sedan åkte vi in till heden där de var marknad för att leta ponysar. Jag hittade en pony, en liten G2:a, hon var faktiskt i ganska bra skick, och eftersom hon inte tillhörde dem som sålde den så fick vi den för 1 krona. Inte illa. Det var en liten baby fleur, som tillhör ett playset från 2000. Min förhoppning är att jag kanske kan byta henne mot något senare!

Efter de åkte vi till Liseberg. Tanken var att åka massa saker, men de var så långa köer, så vi bestämde att vi tar åkandet någon helg längre fram när de är mindre folk och inte minst 30 minuter kö till varje åktur. Istället spelade vi bort massa femmor, åt Ben&Jerry-glass-banansplit, vann massa godis, sköt ankor och fotograferade oss!

Sen så vann jag samtidigt en auktion på trader där det ingår en big brother pony! Dock Tex, Cheif är den jag helst vill ha. Men big brother ponysarna står på min wantlist (typ högst upp), och denna hade sin hatt kvar! Dock ingen bandana, men hatt är bättre än inget. Så jag är rätt lycklig!


Fotografier, det är avfotograferat i rätt kasst ljus, så den ser bättre ut i verkligheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0