Seg söndag

Idag har det varit en seg dag. Gick upp ganska sent eftersom vi kom i säng ganska sent igår kväll. Jag fattar inte att jag är så trött hela tiden, jag tycker ändå att jag sover ganska mycket under veckorna också (oftast minst 7 timmar och aldrig mindre än 6). Ändå är man helt körd i huvudet och är cp trött... mycket märkligt.

Var på lacrosse träningen idag också, dock blev de inte så mycket träning då vi bara blev sex stycken, så efter halva träningen, då vi hade passat lite så gick vi och åt istället. Vi måste få bättre uppslutning på träningarna, de är ju pisstråkigt när man inte är tillräckligt många för att kunna spela. Men förhoppningsvis blir de bättre efter all nollning och skolorna har dragit igång på riktigt.

Snart bär de av till skogen igen. Är inte jättetaggad, den här veckan ska jag dessutom vara gruppchef vilket inte är de lättaste när alla vill köra eget race hela tiden. Men men, de ska väl gå det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0