Ny banner

Nu har jag ändrat lite bilder.
Den bannern innan var ju en bild från modelhouse, när jag var där för ett år sedan. Jag var riktigt besviken på bilderna dem tog! Många var suddiga, andra hade dåligt ljus osv osv. Dem suddiga påstod fotografen att dem skulle vara så eftersom det va "glamour", jag vill inte ha suddiga bilder hur "glamour" dem än är, suddigt är inte snyggt!
Sen visade Mats brors flickvän oss sina bilder hon tagit, och dem var ungefär lika som mina, så där lite små suddiga och inte riktigt skarpa.
Då tycker jag dem Mats tog nu när vi var ute och fotade var väldigt mycket bättre. Så nu har jag bytt bannern, till några snygga foton istället!
Hoppas ni tycker om dem, om ni inte ser den nya bannern får ni högerklicka och uppdatera sidan, så fick jag göra innan den syntes i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0