Sälen

Idag åkte jag upp till Sälen, i början av resan var jag rätt pigg i bilen, rockade loss till "vi drar till fjällen" och min all-time-favorit-fjårtislåt "En sång om ingenting" (galet roliga sommarminnen till den alltså!), fast sen blev det segt så jag började läsa min Harry Potter bok. Blev lite åksjuk och sen somnade jag, och när jag vaknade var det ungefär 1 timme kvar. Men kände mig allmänt seg.

Stugan var stor och jättefin, eller stuga och stuga, det är typ ett radhus/lägenhet. Jag trodde det var kvällsåkning på torsdagar, men det var tydligen på lördagar, så jag får vänta tills imorn att prova brädan. Får se hur det går :s

Jättevackert på kvällen för ena backen var upplyst och de var typ snörök, jag försökte ta kort med min kamera men det blev så där. Tog bättre kort med pappas, men pucko datorn vill ju inte läsa hans minneskort plus att internet går så segt att jag inte kan ladda upp bilder!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Linda och resten av högen! Vadkul att ni kom fram alla till slut. Tror jag var i en av radhusen på resa i gymnasiet. Har svaga fylleminnen av stugan, basun och snöiga backar. Ligger det inte nån rest/pub runt hörnet? Hetta nått på B på 90-talet. Nu har stället säkert bytt namn sjutton gånger!



Ha det bäst och bräda mest!

kramar Carina

2009-02-06 @ 00:09:08
URL: http://maxold316.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0