Torsdag

Jag är små förkyld, vaknade av att jag hostade för att halsen var så torr. Egentligen hade jag tänkt ut och gå, men istället hoppar jag promenaden och går på kvällens badmington. Så nu är jag hemma och är lite små ruggig. Grejen är att jag känner mig inte febrig, utan bara helt matt, och svullen i halsen.
Det är inget roligt, det förstör hela min träning!

Nu när jag ändå är hemma tänkte jag vara lite duktig och diska och vika ihop tvätten, så man känner sig lite nyttig i alla fall. Som kompensation för att jag skippade gymmet idag. Men jag tror inte att något pulshöjande skulle vara direkt bra för mig just nu. Bättre ta det lungt i dag och köra hårt imorgon, istället för att köra hårt i dag och vara däckad en vecka.

Lägg märke till hårfärgen på den här bilden. And its all natural!!
(Sen kan man ju fråga sig den stora frågan, vad jag nu har för hårfärg, rönblond? Röd? Brunett?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0