Uppdatering efter sälen

Det var ett tag sen jag skrev. Har bara inte orkat ta tag i det, men nu gör jag det.
Jag var ju i Sälen, Linvallen närmare bestämt. Det var roligt, få köra in brädan lite. Själva snowboardåkningen gick över förväntan! Jag som annars brukar vara en snigel i backen, åkte lungt om flera skidåkare!
Plus att man känner sig sjukt grym med sin egen bräda :D

När jag åkte hem så blev det stopp i Allingsås, för att någon hade blivit påkörd i Partille, så jag ringde Mats så han kom och hämtade mig. Och tur var väl det, för vi stannade och åt på vägen hem och när vi kom hem, typ 1,5 timme efter tåget egentligen skulle varit framme, så hade tåget precis kommit fram till Göteborg. Men jag skickade in en resegarantisedel och fick tillbaka pengarna för resan. Så nu har jag 400 kr tillgodo på SJ, vilket är rätt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0