Fredag

Är trött! Har tvättat och packat och städat hela kvällen och är fortfarande inte klar!
Vi åker ju till Åre imorgon kväll, men på dagen ska vi på Råtthjälpen årsmöte uppe i Uddevalla, det är lite oturligt för det krockar med Brittas årsmöte. Men jag hade redan sagt att vi kunde gå på Rhs möte, så nu blir det som det blir. Vi har dessutom vart med på massa styrelsemöten och arbetsmöten så jag tror inte att vi missar något (hoppas i alla fall inte det!).

Åre ska bli jätteroligt, har spanat in uteställena och det är 20 års gräns! Wipii, jag får parta! I och för sig hade det nog inte varit några problem annars heller, då jag är yngre tjej bland massa äldre grabbar, då brukar det funka i alla fall!

Jag bytte mina kängor igår också, då dem förra var för små. Eller rättare sagt Mats var där i onsdags, utan mig då jag hade annat för mig, och fick ett tillgodo kvitto. Och ibland är det tur att man har en pojkvän utan skruppler för han lyckades göra så jag fick ett par kängor för 2900 för samma pris som dem förra som kostade 2500 kronor. Dem förra var för små och dem skulle inte få in större storlekar förän om en månad, så nu fick jag dem här istället! Mycket Najs.
Det är ett par meindl performance. Dem är lite högre än dem andra jag hade.
Det är perfekt att jag fick dem nu precis innan Åre, då jag inte har några vinterskor (annat än lite tunnare).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0