Fullt upp

SItter och kollar igenom min almenacka. Den här helgen är jag hemma, men efter det så har jag en ledig helg ända fram till början av maj. Det är galet.
Det är mest Britta grejer, men även lite råttutställningar och möten. Det är lite roligt på ett sätt, fast svårt att planera in andra saker när det är fullt upp. Det som stör mig mest är att Stora pet (råttutställning) och utbildningsseglingen krockar. Jag vill gå på båda!

I helgen kommer jag vara hemma medan Mats åker till Danmark, åka färja och bo på hotell och se Fredrikshamn. Har ingen aning om vad jag ska hitta på, kommer väl sluta med att jag sitter framför melodifestivalen och tycker synd om mig själv.
Jag har nog inte varit i Fredrikshamn, jag har varit utanför i någon miniby, där det fanns en enda filt att köpa i hela stan, för 300 kronor. Vi tänkte åka in til Fredrikshamn, men tåget som gick in, gick bara var fjärde måndag, efter den månaden då fullmånen stått till vänster om polstjärnan, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0