Intensiv onsdag

Jag orkar inte skriva så mycket idag. Men jag var i stallet, och sen skyndade jag mig iväg till träningen bara för att se att jag sett fel och det inte alls var krafttag idag. Så det blev en seg runda på gymmet istället.
Efter träning åkte jag och Mats till ett par kompisar och åt hur mycket pannkakor som helst, jag med jordgubbssylt och Mats med lingsylt och knäckebröd (dont ask, det är någon sån där oförstårlig västkustgrej). Så spelade vi ett roligt spel där man byggde kojor, riktiga kojor i trä, fast ja miniatyr. Och trots att Erik och Anders verkade leda så klådde jag och Emma dem stort. Trots att dem gick steg som ingen begrep och lassade av bräder på varandra stup i kvarten!

Imorgon är det ams...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0