Lördag kväll....

Har precis sett på melodifestivalen, eller jag såg fram tills alla uppträdanden var slut, sen bytte jag kanal och sen zappade jag över för att se vem som vann. Personligen tyckte jag rätt låt vann, jag tror inte heller någon annan artist hade kunnat sjunga den låten. Det krävs väldigt mycket av rösten för att klara det, men sen är hon ju operasångerska också. Jag tror även den har en chans i Ryssland, vilket jag inte tror att "Snälla Snälla" hade. Jag tyckte inte alls om den sången, bara gnällig.
Jag har inte sett melodifestivalen på flera år, men eftersom jag var ensam och inte hade något att göra så tänkte jag "what the hell" liksom. Som tur var så var Daniel (en "råttkompis") på Msn, så vi satt och kommenterade framföranden, var rätt trevligt faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0