Lördag

Idag åkte och Mats till en liten skidbacke som ligger i Ale. Och den var verkligen yttepytte, en knapplift, och två backar, lika stora som små barnbackar. Men väldigt sött.
Själv tyckte jag det var lite läskigt för som alla såna små backar som har snö enbart pga snökanoner, så var den väldigt hårt preparerad och det är ganska läskigt när man har snowboard, då man inte får något riktigt grepp. Men det var roligt ändå!
Vi stannade inte så värst länge, 1,5 h, ungefär, men lite åka av blev det i det vackra solljuset!

Efter det åkte vi och storhandlade, och efter det åkte vi till en kompis för att leka röstskådespelare.
Han har varit med i och gjort en mod till Fallout 3 och dem skulle har röster med skandivaisktuttal, så vi gjorde lite audtion till det. Själv provade jag två tjejröster (dem som fanns), det var jättesvårt att låta naturlig, samtidigt prata riktigt långsamt och tydligt. Det var mycket roligare och balla ur totalt och förställa rösten helt. Så det roade jag mig kungligt med.

Kamrea batteriet orkade med typ fem bilder, så ni får den bästa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0