Fredag

All tvätt blev tvättat, sänglakan och handdukar med. Jag är stolt över mig själv, dock hann jag bara hänga upp den blöta tvätten i lägenheten och inte vika ihop den torra innan jag var tvungen att åka iväg på afropowern.
Den var så där, koregrafin var inte riktigt min grej, det var pulshöjande men inte tillräckligt för min del. Det var inte riktigt rörelse som man kunde göra extra jobbiga om man ville.
Så på vägen hem handalde jag, jag hade ingen aning om vad jag skulle äta till middag. Jag är nämligen sämst på att laga mat, det är inte de att jag är dålig på laga mat, utan att börja laga. Det blir lätt att jag bara tar en smörgås. Men nu lagade jag tortellini med mögelostsås. Då Mats köpte mögelost för ett par dagar sedan som vi inte åt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0