Lögardag på en fredag

Idag är det fredag, och idag är det tvättid och det var verkligen på tiden. Vi hade tvättid för typ två veckor sedan, som jag lyckades förtränga, och nu har det blivit kris, då jag var inne på mina sista rena strumpor igår!
Egentligen hade jag bara en liten tvättstuga idag, men som tur var så hade någon avbokat sin stora, så det blev att kunna tvätta massor!
Jag är jätteduktig på att komma ihåg tvättiderna om jag har skrivit upp dem i min kalender, vilket jag inte gjorde förra gången, men nu har jag varit duktig. Så nu är det tvättid nästa fredag innan vi åker till Åre och måndagen efter vi kommer hem.
Idag kom även våra skipass, vilket gick fort då jag typ beställde dem i onsdags eller något sånt. Så nu har vi både stuga, liftkort och tågresa!
Tågresan var lite strul med för först hade det beställts att vi skulle åka söndag kväll och komma fram måndagmorgon trots att vi hade stugan från söndag och det var dessutom icke ombokningsbar biljett, men efter lite gråtande hos SJ så åker vi nu lördagkväll istället! Det blir nog super, dock får vi inte stugan förän vid tre tror jag, men men man kan inte få allt.

Senare idag ska jag åka och afropowra, Har egentligen ingen lust, men dem har en utmaning på fysiken där man får ett klistermärke varje dag man är där, och efter 12 får man en handduk, 24 en väska och 36 en t-shirt. Jag vill så gärna ha den där väskan. Så det är bara att knata dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0