Denna vecka

Denna vecka har jag varit i skillingaryd hela veckan och eldlett granatkastare. Det var kanske inte jätteroligt, men lite. Vi sköt övningsgranater, spränggranat, rök och lys. Lyset var häftigt för de var så starkt!

Jag hade helgtjänst i helgen, det skulle ha varit regementetsdag, men eftersom 35 personer insjuknade i svininfluense ställde de in det. Och istället hade vi fälttest och multitest, som det gick över förväntan för min del i alla fall! Så de känndes väldigt positivt.
Mindre positivt var att jag var på sjukhuset i Linköping för att utreda varför jag inte kan andas när jag anstränger mig, men de hittade inget som verkade onormalt, vilket känns rätt tungt. Jag tyckte jag flämtade och väste massor när jag andades men läkaren påstod att det lät helt normalt... Mycket märkligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0