Skövde

Sista veckan i Skövde nu. Har tagit med mig datorn och har internet via mobilen, de funkar ganska bra, lite slött ibland men då får man ta.
Nästa vecka åker vi till Skillingaryd en vecka och sen bär det åter hem till Kvarn *happiness*.
Fast jag kommer sakna en del människor, det lite tråkigt att behöva åka ifrån dem. Samt ett par av befälen är störtsköna. Så på så sätt är det lite tråkigt.

Idag har jag handlar en klänning till jul, en ljus rosa skimmrande klänning på tradera. EN sån där helt ny från typ hong kong. Jag fick den för 215 kronor, lite i mesta laget tyckte jag, men jag villha den. De fanns ett par likadana som skulle gå ut senare men jag tror de hade gått upp i ungefär samma prisklass.

Den här veckan är kort, de är skönt, så vi åker hem på torsdag, fast sen veckan efter har vi helgtjänst, så det är lite jobbigt, förhoppningsvis går det fort, för första veckan är skjutvecka och sen är de bara jul remi, alltså vård upp till tänderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0