Thailand

Min mamma har varit i Thailand i två veckor nu (tror det var så länge i alla fall) och så ringde hon och igår och berättade att de hade haft det helt underbart. Hon ville inte alls åka tillbaka till kalla Sverige. De hade bott på Thailands största ö och ridit på elefanter och massor av annat. Men sen hade de också varit i Bankok och hon hade handlat jättefina billiga sjalar och då hade tanken kommit att man kanske kunde köpa därifrån och sälja i Sverige.
Själv brukar jag kika på klänningar på tradera som de säljer billigt (som den klänningen jag köpte i veckan) som kommer ifrån asien och jag har själv tänkt den tanken.

Det hade verkligen varit en dröm om mamma hade börjat bo i Thailand på vintrarna och hade kontakt med grossister där som jag sen kunde hjälpa henne att sälja i Sverige, både klänningar och sjalar via en webbsida. Inte för att de kommer hända, men drömma kan man...

Jag vill också åka till Thailand, har velat åka dit jättelänge, alla säger att de är så fint där. Men vi får se, någon gång kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0