Kväll

Nu har jag tagit min andra TBE spruta, det gick rätt bra. Jag tycker de är mer och mer okej att ta sprutor. Dock har jag fortfarande en kroppstemperatur på över 37 grader, vilket brukar betyda feber i mina ögon, men det har jag haft nu i typ två månader. Får fråga doktorn när jag ska på återbesök om en och en halv vecka...

Jag hade tänk ut och träna nu, men de får jag inte eftersom jag tagit den dumma sprutan, så nu sitter jag framför datorn istället. Skulle vilja prata med Mats men han sitter på möte, så han är lite upptagen.
Ska somna tidigt idag, ska bli skönt!

Ni måste kolla in min hemsida om min samling, den är under uppbyggnad ännu så ni får ha lite överseende:

http://lindasmlp.webs.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0