Uppdatering

Oj vad länge sen det var man skrev. Har i princip bara tillgång till internet på helgerna, annars är det när jag har kvällsledigt och de händer inte så ofta. Och då måste jag dessutom ha orken att pallra mig ned hit till soldathemmet.

Förra helgen, var rätt skön, jag kom hem på fredagen och jag och Mats åkte direkt hem till en kompis som hade lite polare över. Jag fick låna en dusch, gick in med gröna kläder och kom ut som en ny människa. Vi åt och snackade, så skulle vi börja spela spel, och sen däckade jag på soffan. Jag var så sjukt trött, så vi åkte hem typ vid elva och då hade jag sovit två timmar på soffan....
Lördagen skulle vi ha åkt på kräftskiva hos Mats pappa, men Mats syster var jättedålig (i vad som visade sig vara luftkatarr, halsfluss och körtelfeber) så vi fick stanna hemma. Men vi var inte ledsna för et utan åt kräftor hemma istället.

Förra veckan skulle vi haft skjutvecka, men eftersom jag blev förtoende vald blev jag iväg slussad till Skövde, så jag var bara med en dag på det. Istället hade vi det väldigt trevligt i Skövde istället, även om vi insåg att de som ligger i skövde är idioter och Kvarn är hundra gånger bättre. Men det var skönt att få det insett också.

I helgen var det också soft. Jag kom hem tidigt på fredagen, vilket var väldigt skönt, och sen på lördag var det 25 års fest hos en kompis vilket var mycket trevligt. Och söndagen så spelade jag BF hela dagen, very nice!

Nu ska jag iväg och ta en TBC spruta (eller TBE vilket nu gäller fästingar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0