Avances

Idag tycker jag att jag varit rätt duktig. Gick upp vid åtta och började tvätta, eftersom jag inte ska vara i skolan förräns vid klockan ett. Sen kände jag faktiskt för att plugga, men eftersom kurserna drar igång idag och jag inte köpt några böcker så kunde jag inte det. Så jag surfade runt och råkade *host host* köpa Emelie Autumns bok, som jag varit sugen på länge. Den har varit slut ett tag nu, men nu kunde man förbeställa den *yey*.
Så tog tvättmedlet slut så fick jag gå upp till hemköp som numera är willys och handla mer. Jag var ute med Nellie en sväng också, vi gick upp till den lilla hundrastgården på kullen bakom oss så busade vi runt och tränade lite lydnad. Nellie är rätt duktig, men när det blir störningar så tappar hon fokus helt.
Och nu ska jag faktiskt cykla till skolan! Jag har aldrig gjort det så jag beger mig ut en timme innan vi börjar i fall jag lyckas cykla vilse (det tar annars typ en kvart tjugo minuter...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0