Bläää

Inget kul uppvaknande imorse.
Vaknade av att hjärtat löpte amok vid klockan 5 på morgonen. Jag hade inte drömt någon mardröm, var inte stressad eller upprörd. Så försökte jag ligga still och slappna av men det gick inte, hjärtat lugnade inte ner sig. Så hade jag lite ont i magen så av någon anledning tänkte jagatt det kanske blir bättre om jag kissar eftersom jag var kissnödig. När jag gick upp så märkte jag att hela jag skakde, mina händer bland annat skakade markant. Försökte dricka lite mjölk, men illamåendet blev bara värre och värre. Så till slut spydde jag och då kändes det genast mycket bättre.
Sen gick jag och la mig igen och mådde hundra tusen gånger bättre. Men sen när jag vaknade igen någon timme senare mådde jag lite märkligt igen, lite illamående men inte lika illa som förut.
Nu senare på dagen är jag lite trött, men mår ändå bra.

Jag gissar att de var den mögelosten jag åt till middag igår i salladen som ställde till det...men det är bara en kvalificerad gissning..
kul var det inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0