Dagen blev inte som jag tänkt...

Idag skulle bli en effektiv dag, tänkte jag iaf...

Det började med att jag gick ut i med Nellie på en långpromenad, för att få det gjort. Sedan satt jag och försökte skriva ut engelska ppt men skrivaren inte fungerade. Så det tog bara typ 45 minuter att fixa det, sen äntligen kunde jag börja plugga engelska. Typ en timmes plugg senare tänkte jag att jag skulle ta ut Ada så hon fick vara med när jag pluggade. Och såg att hennes tumör växt och hon hade en ny som var svart! Så det var bara ilfart till veterinären och hon sa att det bara var en tidsfråga innan den sprack. Och eftersom hon var gammal och tumören började tära på henne, valde jag att ta bort henne... Och Vickis har också fått somna in..
Så nu är man helt råttlös...
Känns konstigt...

Och inte hann jag tillbaka till att gå på mitt Step up pass heller... och inte plugga som jag tänkt heller... Jaja... man djurens väl går före...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0