Lugnt fredag

Jag är fortfarande sjuk, det suger...
Men jag har betat av väldigt mycket Sjölog saker, och pluggat lite engelska.
På eftermiddagen blev det en längre tur med Nellie, och då släppte huvudvärken faktiskt, inte helt men ganska mycket...

Kvällen spenderades med Doctor Who... blev bara så där fem avsnitt då två var "to be continued..." så då fick man snällt se fortsättningen..

Har städat bort råttburen också, kändes tungt, ta ner och slänga alla hängmattor, och de pissbilliga karbinhakarna från clas ohlson kunde jag också lika gärna slänga eftersom de bara användes till råttburen...Så mycket som man sparade till råttinredning som nu bara slängs.. All tid man la ner och inga råttor som längre kommer uppskatta det... Det känns jättetungt, jag saknar de massor, de små liven...

Men en hylla återanvände jag till marsvinen, en trådkorg som hänger från taket, så nu har de fått en liten extra våning. En liten sovalkov :) Och de har redan börjat använda den...

Men nu ska jag sova för att kunna plugga ordentligt imorgon, och de blir det dessutom girls-night på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0