trött...

Kunde inte somna i går kväll, så jag vet inte hur länge jag låg vaken. Till två kanske eller något sånt..
Jag hoppas det inte är början på en period...
Jag brukar inte ha några problem att somna, men ibland kommer jag in i perioder när jag har jättesvårt att somna. Det lustiga är att i vanliga fall kan jag inte komma på att jag någonsin har haft sömnproblem, men när jag är inne i en period så känns det som om jag aldrig har kunnat sova normalt...

Det känns väldigt tomt att vara råttlös... måste ta hand om råttisburen också... kollade på gamla bilder igår, och jag saknar verkligen de små liven. Speciellt då när vi hade upp 7 -8 stycken. Hela Lilo, Isa, Tindra, Bellan, Embla -gänget De var så härliga.

Nog med nostalgi nu måste jag hinna till skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0