Vita drömmar

Drömde att vi var i Åre och att jag åkte snowboard....
Jag vill så gärna åka upp till fjällen och snowboarda, det är så härligt!
Min fina lilla bräda..
fast i drömmen hade min bror (tror jag), lyckats göra ett hack i den, fast det kunde fixas genom att klista om klisterlapparna på brädan (de ver en dröm okej...).

Längtar till fjällen iaf....


Här var det en lååååång rak sträcka och jag hade inte till räckligt med fart, så till slut tröttnade jag och gick jag med brädan istället...

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅ jag vill också åka skidor. Tror du att det är några fler seglare eller några andra som vill? Hade varit roligt att åka ett gäng :)

2010-12-02 @ 15:28:21
URL: http://annapysslar.blogg.se/
Postat av: Linda

De tror jag nog att de gör. Jag och Mats åkte med bröderna Kjellson och Jonas +vän upp för två år sedan till Åre. Jag vill lätt göra det igen!

2010-12-02 @ 16:11:11
URL: http://thekanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0