Tast of freedom

Nu är de snart slut, på riktigt, ikväll åker jag tillbaka till Kvarn för sista gången. Det känns både oerhört befriande, men även ofantligt sorgligt. Människor jag bott och levt med i 11 månader, kanske jag aldrig ser igen, och även om vi håller kontakten kommer det inte vara på samma sätt...
På onsdag marcherar vi ut som civilister, hejdå till våra gröna kläder... Men ja som sagt också väldigt befriande. Jag kan äntligen börja fokusera på mitt liv, så som träna min hund, fiolen, sticka, träffa vännerna igen, börja med lacrossen. De finns tusen saker jag känner har hamnat på is när man bara är hemma under helgerna...Så som bloggen, de har varit väldigt dålig uppdatering, men de ska ändras från och med torsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0