Påsklov

Då har man påsklov efter att ha varit två veckor i Boden. Boden var fint, fast jag såg inte så mycket då jag mest satt i bakvagn och var signalist.

Nu är jag hemme i Göteborg och denna vecka så passar vi en liten svart byracka vid namn Nellie då Mats mormor är på sjukhus.
Igår var jag på arbetsinterjuv på Sjösport, jag hoppas de tyckte de gick bra, jag tyckte det gick bra i alla fall, men vi får väl se om de ringer tillbaka.

Idag ska jag och Nellie åka in till stan och kolla på dop, av en båt Mats har byggt, alltså inte en fullskalig utan en 15 meters "modell"båt. De ska tydligen servera korv, så Nellie blir nog glad.

Jag är lite trött och sleten då jag är förkyld, som vanligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0