Helgen helgen helgen

I fredags var jag och bastade, Jag brukar inte basta, det är bland det tråkigaste jag vet. Men de här var faktiskt riktigt trevligt, ute på en bastuflotte utanför Hönö, med stora fönster så man kunde blicka ut över fjärden. Jag som annars brukar vara så frusen av mig, badade dessutom, i Oktober!! Och jag tyckte faktiskt det var skönt.

Lördagen spenderades på Sappa kontoret, tillsammans med en annan "poolare" (alltså en i poolen), jag tog faktiskt ett par samtal själv, och tror ni inte jag får alla jättesvåra samtal? Om boxar som stänger av sig, ljud som inte fungerar och folk som tycker de blivit lurade. Men någon gång måste man ju ta de samtalen också!

Söndagen var tråkig, då skrev jag på min engelska uppsats medan Mats var duktig och tvättade och diskade (what would I ever do with out him?). Sen blev det bara ett par avsnitt av "The avatar" också, okej typ hela säsiong två men ändååå.
Och ja, tårarana rullade stora och många under avsnittet där Appa blir kidnappad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0