Jul

På bussen fick jag värsta julkänslan. För er som inte bor i slaskstan Götet så kan jag berätta att de har snöat under natten, och det var snöglopp över allt.
På bussen satt jag med min stora dunjacka och huvan så långt ned över näsan det gick, och var lite små frösen om tårna och kände att Å nu är de snart jul! med snön på backen, lite kyla som bet i kinderna och små frusna korn som virvlade runt i luften.

I helgen så öppnar Jul på Liseberg, vilket jag ska gå på, tycker alltid de är lika mysigt att gå runt bland alla små stånden och renarna! Plus att man kan gå upp till Ben N Jerrys glassbaren! *Linda loves BnJ*

Och på fredag tänder de dessutom Göteborg också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0