Skraj natt

I natt så blev jag asskraj. Jag vaknade av att jag var jätterädd, eller att kroppen bette  sig som den blivit jätteskrämd, hjärtat gick i hundra åttio och jag andades snabbt. Så hade jag något vakt minne av att jag blev skakad och blev rädd. Så sa Mats att jag skulle ta de lugnt. Varav jag frågade vad de var som hade hänt, för jag förstod ingenting. Då hade tydligen Nellie skakat på sig (som hundar gör) och de hade sen Mats reagerat på i sin dröm vilket gjorde att han trodde han var jagad, så han hade börjat springa i drömmen och då börjat röra sig massor på riktigt. Och då har jag reagerat på det i min dröm, vilket gjorde att jag blev livrädd....

Inte lätt de här med drömmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0