fredag

I tisdags fick jag en Iphone, som jag inte hade beställt... Har ni rungt Telenor typ hundra gånger och har nu skickat in en polisanmälan och en bestridning, då de ingick ett abbonemang för 700 kronor i månaden som jag absolut inte vill betala.
Det konstiga är att jag har frågat flera gånger om jag inte ska skicka tillbaka den, men det enda de nu sagt är att jag ska få ett papper på att abbonemanget är annulerat... Mycket märkligt, men får vänta och se vad som händer... Lite läskigt att någon har använt mitt personummer också för att beställa den.. väldigt läskigt...

Börjar nya jobbet på måndag också, har inte riktigt förstått det ännu, men hoppas det går bra att det är lätt att sätta sig in och så...
Jag ska jobba som support och kundtjänst på företaget Sappa, de är typ som Comhem fast förutom paket kan man köpa enskilda kanaler. Förhoppningsvis blir det mycket klirr i kassan!
Jag vill dels resa till kanada nästa år, men sen skulle jag också vilja åka ut på Tallships race! Så vi får se vad som händer. Beror mycket på hur mycket pengar jag lyckas spara ihop också.

Jag och Nellie var ute i över en timme i skogen idag, det var superfint med alla löven! Nellie var glad över att få springa runt över alla stockar och stenar. Jag tyckte de var skönt att komma ut lite i friska luften och tänka något annat än plugg en liten stund också..

Hittade bara en gammal vinter bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0