Seg söndag

Idag har jag försökt få ihop lite Britta foldrar. Gjorde två för ett par år sedan, men jag hittar inte de på datorn. Hittade en riktad till skolor i pappersform, så där kunde jag skriva av texten. Men den jag egentlige ville ha, riktad till ungdomar, fick jag hitta på igen. Blev lite så där, men bättre än inget!

Annars går ingenting min väg just nu, känns inte alls kul faktiskt. Ingenting jag tar mig för går som det ska. Och i de flesta fall så är det inte mitt fel heller, utan saker bara krockar, eller strular till sig. Känner att uppförsbacken borde ta slut nu.... Men ny vecka, nya möjligheter... hoppas jag i alla fall..


Hur som helst så borde ingen missa årets långsegling ombord på Britta! Ska styra upp en grym segling!
Kika här: LÅNGSEGLING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0