Hur gör man?

Kan någon förklara för vilken kutym som gäller när man ska svara på en kommentar som någon givit på en blogg inlägg. Ska man svara i den personen som har gett kommentarens blogg, eller ska man svara i samma inlägg...
Ex om någon kommenterar på detta inlägget som själv har en blogg, ska jag svara denne (om kommentaren kräver ett svar) i dennes blogg eller detta inlägget.
Är det skillnad på tex om någon kommenterar med en kommentar som handlar om inlägget eller om det bara ett "Hej vilken söt hund vad heter den?".

Tycker detta är en djungel...

Kommentarer
Postat av: Carina

Äh! Kommentarer på din blogg svarar du på din blogg. Det är ju där kommentaren är!



Kramar



Ps. Ska snart starta blogga jag med...

2011-01-03 @ 20:06:06
Postat av: Linda

Jag fortsätter och svarar på min egen, enklast så!



Ja tycker helt klart du ska starta en blogg snart! Jag vill ha något att följa :p

2011-01-05 @ 17:48:24
URL: http://thekanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0