Lugn onsdag

Jag har glömt min kamera hemma, men det är inte så mycket att fotografera ändå, då det toksnöar ute och blåser som attan. Gatorna är mest moddiga och allt är insvept i en grå/vit dimma. Men det är rätt mysigt att sitta i det här gamla tegelhuset med vackra stukaturer och bjälkar i väggarna och se alla de stora snöflingorna virvla förbi utanför fönstret ;)

Jag är fascinerad över att alla matbutiker ser ut som Lidl men det är väl för att Danmark är rätt nära tyska gränsen och tyska affärer ser ut så. Vi åkte ju bil från Fredrikshamn alltså genom hela danmark och på östsidan är husen och gårdarna äväldigt likt de skånska men ju mer sydväst man kom desto mer tyskt likanande blev det.

Idag har jag också gjort massa SJÖLOG grejer, trodde de skulle ta typ en timme, men det tog närmare 3 (!)... PUH säger jag bara, men nu är det klart, ialla för nu. Nu väntar jag bara restan av materialet. Det värsta är att de flesta är bort tills på måndag! MEn men det ska nog gå bra...hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0