Patetiskt inlägg om ett patetiskt inlägg

Tydligen så var det inte så många steg ifrån min blogg som den som gjorde filmlistan har sin blogg.
Denna har kommenterat serielistan jag gjorde här på bloggen, då denna var en rip-off av filmlistan, vilket det i och för sig var, då jag bytte ut film mot serier. Detta var tydligen halvtråkigt och jag borde gjort något mer orginellt...
För listan var ju så orginell redan från början. Det var listat genres och vad man tyckte om och inte tyckte om, det brukar vara en basic på listan.

Sen orka bry sig att någon har gjort om sin lista, det är en bra och dålig lista hur lätt är det att göra om?

Fast jag kanske inte ska säga något egentligen, jag skriver ett inlägg om att någon orkar bry sig om att jag ändrade film till serier i en lista. Listor som just är till för att spridas på nätet, eller?

Så jag är väl lika patetisk jag som orkar bry mig om att någon orkar bry sig om en sån pseudo sak....

Oh Bad Lama....

Kommentarer
Postat av: Carina

Är man på nätet är man inte så exklusiv och blir man kopierad får man nog se det som en ära!

2011-01-10 @ 14:17:48
Postat av: Linda

Precis så tänker jag också!



Sen är det ju ännu mer ironiskt att bloggaren kommenterar att denna tycker det är kul, länkar till sin blogg och sedan sågar det....



Internet är underbar :D

2011-01-10 @ 16:15:26
URL: http://thekanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0