Linda ledsen

Idag mår jag verkligen dåligt, jag är förkyld och har massa huvudvärk, och halsen är igenpoppad. Jag har en del att göra, vilket jag verkligen inte har lust med eftersom jag är sjuk, och helst bara vill ligga under ett duntäcke med en kopp te. Mats är borta tills sent i kväll och jag ska tvätta ikväll.
Vad händer då?
Jo jag upptäcker att ena råttan är jättehängig, så där hängig att jag blir rejält orolig. Det finns en bra, men dyr, veterinär i närheten, men de är som sagt svindyra, så förra gången åkte vi ut till Torslanda, men det är en bit. Jag ringde dem hur som helst, men de rekommenderade att jag skulle åka till den dyra veterinären. Så jag ringde dem, men de hade ingen tid föräns imorn och jag är rejält orolig och vill inte vänta tills imorgon, så nu måste jag åka spårvagn och sen buss ut till Torslanda. Vilket jag inte alls har lust med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0