Lönen..

Jag börjar bli sur på riktigt för jag har inte fått lön från det ena företaget som jag arbetat för. Jag skulle ha lön för två "jobb" och de ena skulle jag ha fått lön för redan i oktober (alltså för en månad sen) men eftersom jag antog att jag hade varit sen i rapporteringen så väntade jag snällt tills nu i november. Men inga pengar har jag fått!
Så då mailade jag in till dem och dem sa att dem inte hittade att jag skickat in (jag har skickat in minst 2 gånger om detta innan), men de skulle fixa de i alla fall. Men nu fyra dagar senare har jag fortfarande inga pengar!
Jag ska ge dem två dagar till (de kan ju vara strul med bank osv), men om jag inte fått mina pengar sen då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0