Yey Jobb

Jag har fått jobb!
I alla fall i två veckor till att börja med.
Allt började med att jag träffade en tjej som jag seglat med, och undrade om hon inte visste nåt jobb till mig och de kanske hon gjorde, så hon skulle lämna vidare mitt telefonnummer, och så ringer dem idag!
Det är ett eventbolag, så jag ska stå och dela ut flyers och grejer utanför pressbyrån och seven eleven. Om jag förstått det rätt. Det är hundra kronor om dagen och som det ser ut nu så jobbar jag mån-lör både vecka 31 och 32. Det blir cirka fyra tusen efter skatt, för två veckor, det är vad jag fick för tre veckor, sju dagar i veckan, när jag jobbade på stuteriet förra sommaren! Så det blir säkert toppen. Känns så bra just nu! Jag kommer få in lite pengar, Jippi!!
*Doing the Happy dance*

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du har en bra dag=)=)

2008-07-01 @ 14:03:47
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0