Påskhelg och godisafton..

Känner mig inte alls "duktig" idag. Var ute och sprang 40 minuter igår, men idag känner jag noll motivation, plus att när man har Mållgan, bållgan här så känner jag inte för det.

Hela helgen har varit väldigt dålig matmässigt också, har inte alls haft koll på vad jag har ätit eller hur mycket, plus att det har slunkit ner massor av godis. MEN till mitt försvar så säger jag att jag i vanliga fall inte äter speciellt mycket, och det känns är det påskhelg så får man unna sig, om det bara är över helgen (så det inte blir så att man börjar svulsta och sen fortsätter man fast helgen är slut). Och det känns faktiskt skönt att kunna släppa alla tankar på vad jag äter och hur mycket kcal och så vidare, även om det bara är för helgen.

Om någon vill se hur mycket jag har tränat välkommen in här:

http://www.funbeat.se/life/person/calendar.aspx?PersonID=112338

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0