Spelning

Ikväll är det Loke! Yey har längtat så!
Ska dit med pojkvännen och en kompis till mig, N.
N är egentligen en kompis till mitt ex, men jag är så glad att vi hållt kontakten efter jag och xet gjorde slut, för vi har verkligen jätteroligt tillsammans. Så först ska vi ut och äta, och då kommer tydligen N:s kompis flickvän (komplicerat I know) med också, men hon visste tydligen inte om hon skulle med sen på Loke. Trevligt med lite nytt folk.

Idag har jag även vart på jobbmässa, men kände inte alls för att vara "mässtrevlig" (kan bero på att jag gick dit vid två och inte hade ätit sedan 7), men jag pratade i alla fall med ett event bolag och skrev en intresseanmälan, tror det skulle passa mig ganska bra och jobba med event. Jag tycker om när det är kort och intesivt.

http://lokeloke.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0