Helgen

Så var man hemma ifrån Stockholm. Vi kom sent i går kväll.
Fick med sig en del grejer ned, bland annat tre lådor national geograpgic som Mats prompt skulle ha med sig. Sen kom även guitarren, lite böcker, symaskinen, en dcykelhjälm och mina my little ponnies med också.

På råttutställningen gick det väl relativt bra. I pet blev det dock bara en domarens favorit till Bellan (och en silver pet), men jag hade hoppats på något mer. I agiityn gick det dock bättre, en 2 , en 3, en silver agility och en guldagility. Så det var lite skojisgt. Sen blev det lite hederspris.

Jag gav Mats en höstjacka i födelsedagspresent och sen en ny kedja till hans L & M berlock. Den han hade innan var i guld, vilket inte riktigt passade en silverberlock, så nu fick han en silverkedja.
Själv fick jag ett present kort på Gina Tricot så det kommer bli lite handlande av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0