Fredagmorgon

I natt var en lång natt. Drömde så mycket konstigt och märkligt, inte alls roligt. Det var spökande vikingar på island, jag var på Lidö med Mats och blev arg för att han skräpade ner hela tiden och sprang därifån bara för att hamna på en plats som jag tidigare drömt mardrömmar om (men då insåg jag att jag drömde så jag vaknade). Drömde om bostäder som brann ner, om en liten tjej i trappuppgången vars mamma blev arg och hon gömde sig i våran lägenhet och jag hade fullt sjå att försöka låsa dörren som inte vill låsa sig. Allt var väldigt oroligt och olustigt...

Nu ska jag iväg och jobba, idag kommer jag kanske jobba typ 6-7 timmar för att de klantade sig igår och inget fungerade, så då får väl butiken några extra timmar.  Blir pengar i alla fall.

Vill inte ens tänka på att det är infohelg imorgon, försöker för tränga det så gott det går....bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0