Freedag

Det blir nog ingen löpning idag för mig. Känner mig sänkt, och snorig. Men jag har i alla fall styrkeyogat idag.
Det tog lite tid att komma hem ifrån träningen, då jag missade två spårvagnar för att jag satt och läste i min bok, kändes så där. Men här hemma har jag svarat på massa mail jag fått, dels från morfar, vänner och lite andra.  Kändes bra att få det gjort, och inte skjuta fram det.

Jag måste gå och handla också, mina stackars grisar tror dem håller på att dö, men dem har tur för isbergssalladen är kanon billig! Ska se vad jag ska hitta på till råttorna också. Dem har bara fått tråkig mat i två dagar nu, ska se om jag inte kan få fram något skoj till dem.

Vill helst av allt bara gå och lägga mig i sängen. Trodde de skulle bli bättre efter yogan och efter jag fått i mig lite vasa knäcke, men inte. Fortfarande cp trött....
Det suger.

Idag är det inte så bra väder, men igår och iförrgår var det! Blev så himla sugen på att åka ut till typ slottskogen och grilla någon kväll. Skulle vara grymt mysigt, nu när kvällarna blir lite längre! Någon som är på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0