Måndag

Idag har jag varit i stallet, det var jättefint väder på morgonen och sen mulnade det på under dagen och nu är det jämngrått. Jättetrist.

Jag åkte hem efter stallet, kände att jag behövde få bara ta det lugnt idag, när jag kom in genom dörren skickade jag ett mess till Mats och undrade om det var något jag kunde fixa åt honom här hemma. För det ser ut som kaos, då han har blivit kassör i SRS ocjh det är kuvert, Husråttan, regbevis, lådor och kartonger precis överallt. Så ringde han och frågade om jag var seriös när jag sa att jag var hemma för han hade varit hemma för typ fem minuter sen. Och det var jag ju, han hade tydligen varit och hämtat org numret till SRS hemma för att han behövde de till något, så han bad mig komma ut och möta honom utanför.
Och då hade mina lacrosse grejer kommit! Galet glad, har inte hunnit testa det ännu, men det 'r en klubba, ett ögonskydd och tre bollar, så nu ska ut och tränas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0