Torsdag

Dåligt med bilder på bloggen på sistonde. Ska försöka skärpa mig!

Idag har jag i alla fall jobbat, delat ut flyers, det var bra väder så det var rätt trevligt, vi gick längs vasagatan. På slutet kom det massor av poliser (då stod vi vid avenyn), tydligen var det någon fotbollsmatch. Hände inte så mycket under arbetstiden, det var rätt lite folk, eller det var folk i rörelse, men eftersom de är en stor yta är de svårt att hinna med alla.

Efter arbetet åkte jag till badmingtonen, men det var bara jag och Mats, så vi spelade bara en halvtimme, sen åkte vi hem och övade Lacrosse istället.

Mats håller på att förebereda för råttutställningen på lördag och jag, jag gör inget vettigt som vanligt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0